tisdag 3 juli 2012

Dag. 47 Ulvviken-Köpmanholmen-Trysunda-Fillingshamn

Ja så har min senaste rutt sett ut. Det tog ett par dagar för att sjöhävningen längs Höga kusten skulle lägga sig. Den ska vara vacker men jag kan inte säga att jag sett mycket av den förutom när jag hälsade på i Ulvviken. Ska jag göra nytt besök blir det landvägen. Det var tunnelseende för att greja sjön och vinden. Trysunda ön var en trevlig bekantskap och igår blev det bästa paddelvädret på 2 veckor ;-)) landade i Fillingshamn och har fått låna en gäststuga av en gästvänlig familj som haft HBB besök tidigare. Idag startar färden mot Umeå men den kommer bli lite slingrig pga fel vindar. Gömma sig bakom uddar o öar gäller fortfarande.

1 kommentar:

  1. Sagt det förut, en bragd! Och det är ju verkligen en SUPER bragd med detta skitväder som denna arma sommar bjuder på! Att du bara orkar! Heja, heja!

    SvaraRadera