tisdag 5 juni 2012

Torhamn-Kristianopel till Aussie-cirkus i Bergkvara

Kom iväg lite tidigare i morse. Ska försöka se hur långt jag tar mig på egen hand nu. Hade turen med modest morgovind för att efter ha rundat Torhamn fått en perfekt medvind större delen av dagen. Passade på att luncha i Kristianopel en fantastiskt liten historisk pärla. Och vad ser man när man landar i Bergkvara.... Jo en australiensisk cirkus med fullt pådrag dvs musik, elefanter och olika artister. Hur farao hittar de ända på Aussie-land till lilla Bergkvara i Sverige??

2 kommentarer:

  1. Bara så du vet, jag tycker det är jättekul att prya på din tjänst, så paddla på du! ;-) Skämt och sido, grymt impondernade att du fortsätter, och alla på TL hejar på dig!

    SvaraRadera
  2. Blir lite nervös att du paddlar själv! Så du får banne mig fortsätta att uppdatera bloggen och visa att du lever på FB!

    Jag hejar på dig! Jag tror du vinner!

    SvaraRadera